juni 11, 2011

Råttan på repet

Fredag

Igår var det dags att tacka av två kollegor som flyttar till Brisbane. Paul och Caley blev ett par på jobbet och nu har han blivit befordrad inom bolaget och hon flyttar sin nuvarande tjänst till Brisbane-kontoret. Matt, min chef tar nu över hans tjänst här i Sydney och jag hoppas ju på att ta över Matts. Råttan på repet…

De hade bokat ett eget rum på The Loft nere vid vattnet. Ett mycket coolt ställe och massor av folk.

photo (18)

Glada partybrudar

photo (19)

Ett grymt bra liveband spelade skön soul och R&B.
 photo (20)

Två irländska tjejer som berättade om hur mycket de saknar sina familjer. Den upplevelsen delas av många i det här landet då det ju ligger en bit bort från allt annat.
 photo (21)

Jag pratade även rätt mycket med Matt under kvällen och det var kul att höra om hans liv utanför jobbet.
Klockan 23.00 bröt vi alla upp och jag lyxade till det med en taxi hem. En mycket rolig kväll ute i vimlet!

2 kommentarer:

Lill-Åsa sa...

Vad roligt att se bilder på lite jobbarkompisar. Det lät som en rolig kväll. Jag lyxade också till det med taxi hem igårkväll :)

Anna sa...

Håller med Åsa. Kul att se hur alla ser ut!

Tack för igår!

Puss