juni 14, 2011

Olycksfall i sängkammaren

Igår när jag skulle hänga tvätt i Pontus rum (vi använder hans rum temporärt för detta innan han kommer hit) skulle jag runda hans säng och tog kurvan lite för snävt.

Här ser ni den elaka sängramen.
 photo (1) 2011-06

Och här ser ni resultatet. Det gjorde så in i helvete ont att jag nästan såg små fåglar flyga runt huvudet.
Det tennisbolls-stora blåmärket sitter på lårets utsida och jag är bara tacksam för att det sitter tillräckligt högt upp på benet för att gömma under en kjol eller byxor.

photo 2011-06

Arbetsdagen rullade på som sig bör och det är alltid lite trevligt att påminna sig om att det är tisdag trots att det i kroppen känns som måndag.
Imorgon har jag fullt ös med två möten, fyra intervjuer och min egen intervju med internrekryteraren.
Tre arbetsdagar kvar innan det är dags för en veckas semester känns helt fantastiskt!

7 kommentarer:

Hans sa...

Ajajaj.. Och ingen som kunde blåsa!
Om 12 timmar är det dags att krama tummarna igen.

Frun sa...

Aj fy satan så ont. Jag ska blåsa när jag kommer hem.

Sväris sa...

Olycksfall i sängkammare brukar i vanliga fall betyda något annat:-)Eller hur?
Ja, vi håller tummarna igen.
Kramar

Anonym sa...

Aj aj aj aj aj! Jag kan riktigt kanna hur ont det gjorde )-:
Lycka till pa ditt mote i morgon.
Kram Eva

Anna sa...

Ajaj, det gör ju ont i mig bara av att titta på fotot. Fy bubblan.

Håller alla tummar och tår idag, helt säker dock att det kommer gå fantastiskt bra!

Puss

Marie KJ sa...

Satan i gatan. Jag gjorde något liknande i högstadiet på samma ställe på kroppen. Det blev ett nästan svart blåmärken. Och det syns fortfarande vart det satt! Huden är som.lite förtjockad där och hårstråna lite grövre.

Gun sa...

Aaaaaaaaaa va ont. Jag blåser här ifrån. Annars så tycker barnen här på Solrosen att plåster funkar på allt som gör ont ;)
Kram