december 03, 2007

Tilda 5 år!!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Pratade med Anna i morse och sa att hon hade gråtit en skvätt när hon tittat in på er blogg så nyfiken som jag är, var jag tvungen att göra detsamma och här sittar jag med frukostskålen framför mig och en näsduk i näven, grät jag med. Ni skall bara veta vad sådant ni gör uppskattas. Johan är i Sverige nu och jag fick en bild på honom och hans syrras tvillingpojkar(nästan 2 år gamla) sittandes i hans knä och då kom det tårar också. F...n att det skall vara så långt och dyrt! Kram Eva

Eric sa...

Ja, jag gröt inte bara en skvätt när jag kikade på bildspelet, jag fortsatte när jag skulle berätta för Eva om det.
Hopplös, I know...

Tack snälla, Tilda skrek av skratt och tyckte det var asläckert. Om man kan nöta sönder en bloggervideo så är vi nog på god väg.

Tack, vi önskar ni vore här.

Ps, undrar så vilket jobb det blev.

Anonym sa...

Åh vilken fin video! Vad glad man blir när man ser den!!!
Kramar från Kicki, Klas, Elias och Jonathan