december 05, 2007

Där satt den!

Tok-Åsa skriver
Ja så var det då klart! Min jobbsökarprocess. Idag har jag skrivit på anställningsavtal för ett bolag som heter Safemind. Jag ska jobba som rekryteringskonsult och bolaget har fokus på rekrytering inom IT. Lill-Åsa är bara glad att hon kan förklara för andra vad jag jobbar med :-)

I år var det roligare att söka jobb eftersom jag fick fler erbjudanden och jag fick idag ringa runt och tacka nej till de andra, bland annat Qbranch. Så här ser loggan ut på mitt nästa visitkort.


Detta ska naturligtvis firas och vi stannade på vägen hem och köpte bubbligt. Sen kan man ju enligt mig inte fira något utan att äta obscena mängder med chips. Vi firar inte bara det nya jobbet utan självklart även Tildas femårsdag. Lill-Åsa är ledig imorgon och det firar vi också.


3 kommentarer:

Anonym sa...

Men åh vad roligt!! Superduper grattis! Fira ordentligt!
Kramar från Kicki och familj

Gun sa...

Grattis Åsa till nya jobbet! Grattis Åsa till att du äntligen vet hur du ska presentera din frus yrke!
Kram till er båda
Gun

Anonym sa...

Grattis från Eva S med familj också. Tur att du valde denna chipssort. Hade du valt grillchips så hade jag blivit avis (;