december 09, 2007

Estrella-feber

Idag har Lill-Åsa jobbat. Med feber. Hon är så tapper och får så dåligt samvete när hon måste sjukskriva sig. Planen idag var att smitta så många intagna som möjligt :-) Under pistolhot har hon nu ändå sjukskrivit sig för morgondagen.

Pontus och Tok-Åsa tog en sväng till Skärholmen idag för att köpa julklappar. Vi slogs båda två av att det nu har blivit ännu finare där. Huvudgatan är nu rensad på korvstånd och annat krafs och det är väldigt stilrent och snyggt.

Vi skildes åt vid Guldfynd och bestämde att vi skulle träffas igen om en timme. Han köpte julklappar till oss och jag till honom.
Vi åkte förbi Kronobergshäktet och hämtade feber-Åsa och vi åkte sen hem för att njuta av lördagskvällen. Pontus satte sig vid datorn för att ladda hem musikvideos som sen ska över på hans PSP.


I vår serie "Chips från Estrella" visar vi nu speciellt för Eva i Sydney, den nya smaken som är helt gudomlig. Slår både Grill och Sourcreme and onion.

Vi ska snart bänka oss framför Babben & Co och vi är alla spända på att se hur länge Lill-Löken kan hålla sig vaken ikväll. Igår slog hon ihop sina blå klockan 21.15.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Ny chips smak! Ett måste? Har Åsa feber? Krya på dig så fall.Kram kram till er alla

Eric sa...

Krya på dig Lill-löken. Hoppas att de elakaste bovarna på jobbet blev smittade.
Nu får ni mysa och se till att du blir frisk. Jag vet att jag är glömsk men vilket datum åker ni?

Nu när stor-löken är ledig kanske vi kan skypa med kameran någon dag så Tilda får titta på dig/er. Skulle hon tycka var lajbans och jag får väl erkänna att jag oxå tycker det är skojsigt.

För mig blir det nog inga mera chips på ett tag, känner mig så svullen och äcklig.
Kram på er!

Anonym sa...

Hm, ny smak på chipsen, det låter intressant, måste be svärmor ta med en påse när hon kommer i Januari. Annars så har Johan precis kommit hem från Svedala och hade en påse ostbågar med sig, det är inte dumt det heller. Fast jag skulle inte behöva äta sådant skräp på ett tag jag heller...