december 08, 2007

Sista dagen med gänget

Tok-Åsa skriver

Idag var det min sista dag på Poolia IT. Otroligt underlig känsla faktiskt. Jag sa ju upp mig så sent som i tisdags och har ett gäng semesterdagar att ta ut, vilket gjorde att jag kunde sluta redan idag. Det gick dock så fort att jag inte riktigt hann med.

Idag var vi ett stort gäng som gick på en gemensam lunch på Ballbreaker. Vi hade jättemysigt och avslutade lunchen med fika i sofforna.

När vi kom tillbaka till kontoret vankades avskedsfika med peppisar och lussisar. Vår chef Johan höll ett fint tal och jag fick fina blommor och goda viner.

Människorna på Poolia IT är fantastiska och jag känner redan att jag kommer att sakna dem jättemycket. Tack och lov vet jag att vi kommer att träffas framöver, vilker jag ser fram emot.

Jag gick runt på kontoret med kameran idag och fångade några av mina underbara arbetskamrater.

Micke

Bitte

Kristina, John och Malin

Anne, Marie och Pernilla

Nu ska jag alltså vara ledig en månad innan jag börjar på Safemind. Känns helt overkligt faktiskt. Men jag klagar inte :-)

Inga kommentarer: