oktober 26, 2007

Trots mitt skitiga hår fastnade jag på bild

(Lill-Åsa skriver)
Jag trodde att allt var grönt, men när jag stod i omklädningsrummet imorse kom min arbetskollega Ellen in och berättade att jag var med i tidningen. Vet inte om länkarna finns kvar men jag provar. Jag är nämligen en metroläsare på tunnelbanan och inte en city-läsare och då missade jag tydligen detta.
http://www.city.se/Nyheter/1.897171/foraldrarna-kan-ha-forstort-bevis


Väl på jobbet hittade jag detta.
http://www.aftonbladet.se/stockholm/
http://www.aftonbladet.se/stockholm/article1089832.ab


De tycks ha klippt bort killarna, som också var med, men de var väl helt enkelt inte lika läckra ;)

Ikväll är Åsa på cowboysfest på jobbet och jag skulle köra Kungenskurvarace (det är väl ett ord?) och därefter hämta Åsa efter festen, men när jag om ut från jobbet så ringde min kompis Cathrine och sa att hon sålt lägenheten och ville fira!!! Här bor hon nu.



När en kompis vill bjuda på skumpa efter jobbet kan man ju inte säga nej. Åsa får snällt åka tunnelbanan hem ikväll och vi får vara utan mat i helgen, men det var det värt.

Efter skumpan gick vi ut och tog en öl och åt en bit fet mat. Vi skulle upp tidigt bägge två, så vi avrundandade strax efter åtta.

Godnatt på er i Sverige! Godmorgon på er i Australien!

1 kommentar:

Eric sa...

Hej tjejer!

Oj så spännande att se dig i tidningen Åsa. Vad coolt, barnen kommer ju svimma när jag visar dem. Väldigt kul att få en större inblick i ditt jobb måste jag säga.
Kunde inte låta bli att få skryta lite om dig på vår hemsida så du är där oxå.

Vad Cathrine har fått långt hår, kände inte ens igen henne. Jättefint!!

Herregud det klart man väljer bort KK mot lite skumpa och öl, man måste ju prioritera.
Ser nu fram mot lite cowboy bilder;-)

Trevlig helg