oktober 07, 2007


Idag gratulerar vi Åsas syskonbarn och gudson Dennis som fyller 18 år! Fotot är taget för ett antal år och han har vuxit många centimeter sen fotot togs.

I natt bestämde sig våra nya grannar ovanför oss sig för att ha en liten fest. Troligen bara för att Lill-Åsa skulle upp tidigt till jobbet i morse... De hade jätteroligt och skrattade oavbrutet fram till 01.00 när de äntligen begav sig vidare ut i natten.

Jag tyckte så synd om min kära fru imorse när hon var tvungen att lämna sängvärmen medan jag kunde sova vidare. Pontus och jag vaknade vid 09.00 och har pysslat lite vid datorn och har fört över lite fräscha låtar till min Ipod och till hans mobil.
Pontus har också fortsatt öva med att trixa med sin nyinköpta finger skateboard. Här kommer en liten film som är filmad med mobilen och är av lite bristande kvalitet.

Vi begav oss sen till säsongens sista golfträning där de skulle tävla mot varandra på träningsbanan.
Vi mötte även Pontus pappa Björn som gick en runda i solskenet.

Vi handlade lite på vägen hem och ska nu ha en lugn söndagkväll, tyvärr utan Lill-Åsa. Hon ska nämligen åka och uppvakta Dennis efter jobbet.

1 kommentar:

Eric sa...

Barn är väl för lustiga, det var alltså en skateboard som man trixade med fingrarna med och det är något som alla vill ha?

Så nu börjar en ny vecka igen, hoppas att den blir bra!
Puss o kram
Anna