maj 06, 2008

Health health health...

Ja, som sagt vi vägde oss i morse... och då var det inte så svårt att hitta motivationen. Nu har vi vägt in oss och mätt oss från topp till tå.

Efter middagen slängde vi på oss lite träningskläder och gick vår vanliga runda. Idag valde vi att fota vårtecken och vi önskar att vi hade doftkamera.

Är inte liljekonvaljen lite tidig?

Vecka 19 003

Här har vi vita blommor. Vi är inga botaniker direkt.

Vecka 19 005

Lill-Åsa leker fotograf och blir lite efter.

Vecka 19 008

Fortfarande inte ikapp...

Vecka 19 010

Här har vi ett lila träd också. Himla fint.

Vecka 19 012

Vi har nu några poäng kvar så det blir té och knäckemackor med kalkon i TV-soffan.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Åh vilken härlig promenad ni var ute på med alla blommor som ni såg på vägen. Liljekonvaljer är en av mina favoritblommor, ville ha det i min brudbukett, men jag gifte mig i Augusti så det bidde inte så.
Hoppas det går bra på eran viktresa, tur ni har varandra.
Kram Eva

Anonym sa...

Tjena!
Jo men det är nog tidigt med liljekonvaljer i början av maj.
Det är väl den enda blomman jag känner igen på bilderna.

Tyckte det var otroligt duktigt att ni kom ut och motionerade efter middagen. Jättebra gjort.
Lite extra points sen som tack för besväret är ju inte fel.
Håller tummarna att era kilon rasar av snabbare än mina. Just nu står det still och det känns frustrerande när jag inte kan träna.

Nej, bäst att trycka på sendknappen innan internet somnar för idag.

Kram

Anonym sa...

Hallå!
Liljekonvaljen blommar nu... I Dalarna däremot så är den senare, kallare där. Där är den klar till skolavslutningen :o)