oktober 09, 2008

Kundbesök i Liljeholmen

Tok-Åsa skriver.

Imorse skulle jag och min kollega Daniel på kundbesök hos ett företag som ligger precis vid vattnet i Liljeholmen. Jag tog bussen dit och gick gångvägen under motorvägen och vidare ner mot vattnet. Denna syn mötte mig och det var otroligt vackert och alldeles tyst och vindstilla.

DSC00030

Vyn från samma ställe fast nu mot söder.

DSC00032

Kundmötet var bra och konstruktivt. Daniel och jag tog sen tunnelbanan till kontoret för att fortsätta jobba. Några timmar senare träffade jag Ullis över en lunch och det var ganska längesen vi sågs. Vi satt faktiskt ute i solen och åt sushi och pratade. Massor. Tiden gick så löjligt fort och när vi skildes åt tittade jag lite snabbt på klockan och aaaah, till min fasa upptäckte jag att den var 13.40! Jag hade alltså varit bort nästan två timmar från kontoret. Aja baja på mig.

1 kommentar:

Anonym sa...

Tok vackert !
Kram lollo