augusti 06, 2010

Svart och vitt

Bygget av vårt hus på Koh Lanta håller på för fullt och idag fick vi ett mail från Thomas med en fråga om vilket kök vi vill ha.

Det finns två alternativ och det är fan inte ett enkelt val. Från början hade vi olika favoriter men nu börjar vi enas. Vi säger inte vilket alternativ det lutar åt utan vill gärna höra era åsikter. Skriv gärna en kommentar och berätta om ni föredrar det vita eller det svarta köket.

Kitchen White

 Kitchen Black

Imorgon är det T.G.I.F igen. Thank God!
Vi ska åka bort i helgen. Till Getryggen. På en liten weekendresa och kommer inte hem förrän på söndag. Inget bloggande förrän då, alltså.

Ha en skön helg på er!

7 kommentarer:

Marie KJ sa...

Det vita tycker jag och Magnus. I morn ses vi :)

anna sa...

Spontant så gillade jag det vit/svarta, det bröt av mera och kändes kanske mera wow.

Efter att ha tittat en stund så ställer jag mig tveksam till om man ser fingeravtryck på de svarta skåpluckorna och hur kul det svarta känns om ett par år.
Vita skåpluckor känns väl aldrig som ett speciellt årtal kanske.

Så med lite tveksam röst hejar jag på det vita alternativet!

Smack

Anonym sa...

Jag tycker om kontraster så det blir det svarta med vita överskåp.
Ha det så trevligt på Getryggen.
Kram mamma
som varit på promenad med mormor ikväll!

Hans sa...

Det vita alternativet, utan tvekan.

Ha en trevlig helg i/på Getryggen.

Gun sa...

Arbetsytan är bäst i det vita köket, fast tycker det svarta är snyggt. De svarta får mig att tänka på ert kök när ni hade thaimout. Tror att det svarta kan bli jobbigare att städa...
Hm kan inte bestämma mig så här fort...
Kram

anna sa...

Nu tycker jag faktiskt att ni får berätta vem av er som tänkte vad och hur ni har bestämt er ;-)

Anonym sa...

Hej, som vanligt tanker jag precis som Anna. Det svart/vita gillade jag bast vid forsta titten, men kanske blir svarare att halla rent.
Kram
Eva