augusti 03, 2008

The worst homos ever

För er som undrar vem den räk-ätande Skruttis är kommer här en film. Vi är fågelvakter när familjen Asplund gör Skåne och Tyskland osäkert. Skruttis kom dock ej till skada då hon (vet inte vad som flög i när vi skrev "han") bara får fågelmat.

När vi som bäst höll på att klä på oss för att åka in till Pride-paraden började det regna... Det som inte fick hända. Vi som är så söta var rädda att vi skulle smälta så vi beslutade oss för att ändra planerna för dagen. Istället blev det Sex and the city i Heron city.

Vi började med lunch = kebab.

IMG_1401

Satan så mycket folk och barn. Vi hann inte mer än börja knapra på våra kebaber så kände vi båda att det var dags att byta bord. En unge som fick psykbryt inför sina curlingföräldrar.

IMG_1402

Filmen kändes som serien fast i större format. Tårar och skratt. En rejäl New York-dos så att man vill boka en resa på en gång. Det är en sjukdom vi har.

Vi hade ju lovat bilder från Pride-paraden men det har vi av naturliga skäl lite svårt att leverera. Ni får hålla tillgodo med Aftonbladets rapportering.

Vi har också utlovat fler bilden från Skiathos och det har vi lättare att leverera. Här kommer 97 foton ni inte har sett. Håll tillgodo och kommentera gärna.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Hej tjejer!

JAg tyckte ni gjorde rätt val. Regn eller mysig bio? Inte svårt val direkt. Jag får rysningar bara jag tänker på Heron. De som byggde den tänkte inte alls på att försöka minimera ljud från hysteriska ungar.

Tittar på bilderna och känner igen det mesta men att det finns en Hemtex uppe på ätställen känns nytt?

Visst var filmen bra? Kändes inte alls lång. Skratt och tårar på en gång, man kan inte begära så mycket mera tycker jag.
JAg skrattade högt flera gånger och det gör jag sällan åt film, brukar mera le.

Ska njuta nu av greklandsbilderna.
Puss

Anonym sa...

Herre Gud vilka fina bilder. Vi missade mycket känns det som när jag tittar på era bilder.Banana beach ser inte ut som jah minns. Vi parkerade våra vespor på ett helt annat ställe. Men Gud vad man vill tillbaka. Kram mamma

Anonym sa...

Klarar mig bra utan era bilder, jag har ju er <3 & skiatos bilderna var så underbara KRAM Lollo

Mrs Aspen sa...

Vi vill bara informera om att Skruttis är en flicka men det kanske inte spelar så stor roll vad man är såhär i pride-tider. ;) Kram från oss i Skåne. Snart i Tyskland. // Mia, Björn, Pontus och Emma