augusti 07, 2008

Grattis Anna på födelsedagen!


3 kommentarer:

Anonym sa...

Grattis Anna!
Hoppas din dag blir fin och full av kärlek. kram kram från Åsas syster hi hi( det har vi gemensamt)

Anonym sa...

GRATTIS ANNA !!!

Jag liksom Gun önskar att din dag blir fin & skulle ju velat ge dig en kram & en blomma i handen förstås !
Kram Lollo


JÄTTEFINT BILDSPEL ÅSA & ÅSA !
eller om det är Pontus som fixat det
KRAM KRAM

Anonym sa...

Tack snälla för bildspelet. Otroligt roligt att titta igenom. Särskilt bilden med pannluggen. Kommer så ihåg mysdressen som jag tyckte var så fin. Är glad att inte frissan på Toni and guy tyckte lugg var någon bra ide;-)
Det är hemma hos mormor och morfar väl?
Ser så himla ung ut på möhippan...

Ni får se sen på hemsidan om min dag, vill bara säga att kokboken var så mitt i prick. Kunde inte ha blivit bättre. Jag har frontat den nu i min kokbokshållare och är supernöjd. Just nu lever jag i köket och verkligen njuter av att laga mat. Jag är ju som Wills pappa i Will and Grace att jag hellre äter massor med förrätter än en middag så kokboken passar mig superbra. Micke kommer oxå bli glad;-)

Har kännt mig lite tårögd idag, lite känslosam. Hade gärna haft er här för att äta middag med mig.
Känns hemskt ensamt utan Micke idag, skitfånigt men det gör det verkligen.

Tack än en gång för uppvaktningen.
stor puss och kram

Till Gun och Lollo. Tack snälla för grattisar.
KRAM