augusti 10, 2008

Grattis Eric!


4 kommentarer:

Anonym sa...

Tack jeta myka för dandar picktsher trailan ne joda äsa och äsa Pontys.

kram Eric.



Hej tjejer!!

Tildas nyckelring kom. Omdömet var "vacker". Lyckan är total då väskan är pimpad för imorgon. Hon har redan ritat en teckning som vi ska posta imorgon! Puss på er för den!!

Jag känner mig lite fånig men tänkte översätta ovanstående rader...;-)

Tack jätte mycket för den där picture trailern (han trodde nog det var ett svenskt ord) ni gjorde Åsa och Åsa Pontus.

Vad tror ni? Blir vi insläppta i Sverige igen med hans svenska?

Eric har också skrivit ett kort som vi skickar med posten imorgon.

Tack snälla för all uppvaktning på våra födelsedagar. Det betyder verkligen mycket att få dem på dagen och inte skjuta upp dem till julen även om det kanske varit mera ekonomiskt försvarbart.

Det var jättekul att höra din röst idag.

stor puss och kram lillasyster

Anonym sa...

Inte hade du behövt översätta! Kristallklart efter att jag hade läst det två gånger :-)

Kul att Tilda gillade nyckelringen! Vi hittade den på Heron City och tänkte att det nog borde falla henne på läppen.

Puss puss

Anonym sa...

Jag hade så lust att gå in och rätta honom men jag stod i telefon med Eva och kände att det inte var läge att lägga mig i.
Han är dock en fena på att stava på engelska vill jag lägga till, det känns liksom bra att få säga det för er andra som läser;-)

Tilda är väldigt nöjd. Det var det första Micke fick se när han kom hem. Men halva lyckan var faktiskt att få ett brev, adresserat till henne. Hon ville knappt öppna det bara för att det var så coolt att bara hon fick.

Vi har ätit lasagne till middag. Jag lyckades göra en egen lasagne till mig som var GI anpassad. Smakade faktiskt nog så gott. Eric lyckades gå upp 0.5kg under middagen, Tilda 0.4kg och Micke 0.9kg. Jag vägde mig dock inte...

Nu ska vi nöta sofftyg ett tag tills det blir dags att sova.

Puss o kram

Anonym sa...

Men herregud, nu vill jag ju se den omtalade nyckelringen, men jag får väl hålla mig tills vi ses nästa gång.

Tack snälla ni för hälsningen till Adam. Nej, han visste inte vilka ni var, men jag letade upp några snyggingar så nu vet han hur ni ser ut. Berättade att ni och Pontus kommer hit i jul och först så blev han lite avundsjuk att Tilda och Eric fick träffa deras kusin och inte han, men sedan tyckte han att det var "coolt" att han skulle komma.

Jaa, svenskan ja, det är ett kapitel för sig. Tänk om han skulle börja i 3:an hemma i Sverige, oj vad han skulle ligga efter i stavning, men kanske skulle han plocka upp det hyffsat snabbt med MYCKET hjälp från oss.

Ha det så gott och även jag börjar räkna ner tills ni kommer.

Kramelikram
Eva