september 27, 2008

Libanesisk avtackning

Tok-Åsa skriver

Igår var det avtackning av två arbetskamrater som tyvärr har slutat.

Här skickar Joax veckans sista mail.

IMG_2025

Vi samlas i köket och förser oss med lite vitt vin.

IMG_2026

Den libanesiska maten var mumsig men jag åt inte så mycket eftersom Lill-Åsa lagade mat därhemma.

IMG_2027

En av huvudpersonerna för kvällen, Anders.

IMG_2028

Det ser ut som att Jojo pussar mot kameran men han tuggar bara frenetiskt.

IMG_2029

Johan längst till vänster är den andra som har slutat.

IMG_2030

Jag åkte hem vid 18.30 till min lilla familj. Vi åt kycklingspett med jordnötssås och slappade sen i soffan. En lugn och mysig avslutning på veckan.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Oj två personer. Men ni är väl inte så många?

Vi åt ju libanesisk mat på vår bröllopsdag. Det var verkligen mums!

Det ser så himla fint ut på ditt jobb tycker jag. Den där tavlan bakom Joax gillar jag jättemycket.
Nej nu måste jag seriöst sluta maila och ha mig och gå in för uppackningen. Blä.

Puss Anna

Pingvinfamiljen sa...

Ja det var lite manfall här men vi som är kvar är ju desto bättre :-)
Nej men skämt åsido så var de både sugna på att gå tillbaka till mer it-relaterade jobb igen.

Tavlan bakom Joax är ett foto som Joax tog i New York som han spänt upp på en ram. Jättefint faktiskt.