april 23, 2007

Måndag
Nu finns det bilder i albumet från gårdagens middag. Idag har jag (Lilla-Å) kunskapsinhämtning och då passar jag på att ha, shit jag glömde tvättstugan, ett ögonblick...
Så ja. Nu hade lakanen legat i tummlaren lite för länge och gosat ihop sig, och mangeln är trasig så nu måste jag stryka lakanen. Är inte alls på kunskapsinhämtningshumör, och om det inte hade varit för att jag borde sitta och plugga så skulle jag aldrig stryka lakan, men till och med det kan vara roligt då! Jag har även skruvat lite på våra köksstolar, tvättat handukar/duschdrapperi/badrumsmattan/städat lägenheten/hämtat och lämnat saker på vinden, och lite annat smått och gott, såsom att läsa DN, och andra viktiga saker. Klockan 12.25 är det ju ett nytt spännande avsnitt av "Hem till gården" också, som inte får missas. Vet inte hur de har tänkt att man ska hinna med att kunskapsinhämta ;)

Inga kommentarer: