oktober 05, 2011

En nörd bland andra

Åsa skriver

Så här två dagar in på jobbet känner jag mig glad och tacksam för mitt nya jobb. Jag får använda hjärnan igen och får jobba ihop med likasinnade. Det enda negativa är att jag saknar mina gamla arbetskompisar men jag ska nog komma nära dessa nördar också :)
Jag är ju trots allt en själv.

Idag har jag ägnat dagen åt att hitta tillbaka till mina QlikView-kunskaper genom att bygga en påhittad applikation för en personalavdelning.

Idag var det lill-lördag igen och medan vi lagade mat dukade Poppe och tände alla värmeljus.

För er som vill ha vår nya hemadress så kommer den här:
306/2 Albert Street, Randwick NSW 2031, Australia

2 kommentarer:

Anna sa...

Skönt att de första dagarna har gått bra!!
Mysigt med lill-lördag. Tända ljus gör sig inte lika bra längre då kvällarna är ljusare. Men jag drar för gardinen o tänder ändå ;-)

Marie KJ sa...

Ja, en annan vet ju inte ens QlikView är:) Men det låter roligare än sjukvårdsrådgivning!
Vi har torsdagskväll hemma. Nystädat och hockey på TV. Luleå leder med 0-1 med fem minuter kvar. Barnfri helg vankas, åker nog ut till Getis.
Gissar att det är fredagmorgon då ni läser detta så trevlig helg på er!

Kram Marie