juni 18, 2009

Sommarfest

Åsa skriver

I måndags var det dags för den tredje festen på fyra dagar! Det klumpar ihop sig minsann. Den här gången var det dags för den årliga sommarfesten med jobbet.

Våra julfester brukar vi fira hemma hos vår VD Jerker och nu kändes det som att det var dags att ha en sommarfest hos vår vVD Daniel i Bromma.
Här står värden och lagar mat.

IMG_5275

Vi var några som tog tunnelbanan och här kommer de som åkte bil.

IMG_5276

Sen åt vi en fantastisk middag som Jerker och Daniel fixat på grillen. Kyckling, kött och en massa goda såser.

IMG_5277

Jojo, Delphine och Jerker ser mätta och nöjda ut.

IMG_5278

Jonte, jag och Joax ser det väl inte heller ut att gå någon nöd på.

IMG_5279

Cissi och Daniel låter sig väl smaka.

IMG_5280

Älskade Cissi! Hon fick paket för att hon ska sluta imorgon.
Det kommer att bli sååå tomt utan henne på kontoret.
Förstår faktiskt inte hur det ska gå.

IMG_5282     

Efter det här dog batterierna till kameran och på något sätt tror jag att mina arbetskompisar är glada för att resten av kvällen inte fastnade på bild. Cissi och jag rundade av nästan först och jag var hemma klockan 01.00. Trött, mätt och nöjd.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej,
ser ut som en trevlig sommarfest. Antar att de flesta börjar troppa av för semester!

Ha nu en helt underbar resa!!
Ska bli jättekul att se bilderna från resan!

stor kram och puss

anna