februari 20, 2007


Imorse så började jag med att följa med Ivar till Toyota-doktorn(Lilla Å vid tangentbordet). Det gick otroligt smidigt även om jag fick ta buss och tunnelbana hem till Hägersten igen. Allt gick på en timme. Väl hemma så började jag brottas med sofforna. Funderar på om jag ska ta upp soffbrottning på Holmströms hemida under workout...Resultatet blev iallafall väldigt lyckat. Om en halv timme börjar "hem till gården", och de dagar då jag är hemma så brukar alltid lunchen intas i soffan framför tv.n. Idag ska jag äta korvstroganoff, undrar hur tomatfläckar ser ut mot brunt sofföverdrag :)
Efter lunchen så ska jag fortsätta med städningen, för att sedan kunskapsinhämta i ämnet Kropp och själ inom kriminalvården. Det är det som är meningen att man ska göra hela dagen egentligen, men det är ju sååå roligt att städa istället.

2 kommentarer:

fam_holmstrom sa...

Men så fint det blev!! Hade i mitt huvud att det var vita överdrag ni pratat om men så var det tydligen inte. Otroligt fin brunfärg, verkligen fint!!
Lite lättare än vitt också;-)

Stackars Ivar som är hos farbror dr, hoppas de är snälla mot honom.

Här är det bra, varmt och fuktigt. Det låter lite mesigt att tycka att det är varmt vid 27 grader men det har varit så fuktigt de sista dagarna att man svettas bara man kommer ut. Alla säger likadant så jag är inte mesig.
Ikväll ska vi ner o njuta av kvällsbrisen och är mat o ta ett dott i havet. ska bli otroligt skönt!!

Ha en bra onsdag
stor kram Anna o co.

Pingvinfamiljen sa...

Här har vi -11 grader och väntar oss lite mer snö...Usch vad jag är trött på vintern. Man blir skittorr över hela kroppen och läpparna spricker, hua. Det låter som livskvalitet med kvällsbris mat och bad. Det är ju så man ska leva. Själv så ska jag (Lilla Å)plugga lite hemma, sedan ska jag till skiolan och göra hjärt och lungräddning och sedan ska jag hem och värma soppa och plättar. Åsa ska på någon aktivitet med jobbet ikväll, så det blir bara jag och Poppe. Om det är okej så följer vi gärna med på det där kvällsdoppet...