februari 10, 2007

Idag jobbade Åsa hemma och Lill-Åsa jobbade mitt sina hemuppgifter från utbildningen. Vi åkte båda in till stan vid 11.30. Lill-Åsa för att klippa och slinga håret och Åsa för att äta lunch med förra arbetskamraten Helena. Efter denna lunch hade jag intressant möte med en kund hos Acando. Mitt näst sista kundmöte innan jag slutar på EDB Gruppen! Sen bar det hemåt till drink, matlagning och en god middag med fantastiskt rödvin. Yellow Tail Reserva Cabernet och Merlot. Ett vin i hundrakronorsklassen som var värt pengarna. Vi kollade sen på Over the hedge som vi rekommenderar. Vi har lagt upp tre foton från dagen.

2 kommentarer:

Eric sa...

Hej! Så fin du blev Åsa!! Ursnyggt!!

Yellow tail är väl härifrån??

Vi drack gratisvinet till fördrinken o det smakade hyfsat. Till bbqn blev det ett rött som var gott, vi blev lite väl trötta i huvudet av vinet, tror det var träningens fel så nu får vi lägga ner träning på helgerna;-)

Hälsa Karin idag

kram Anna

Pingvinfamiljen sa...

Jo, visst är Yellow Tail från Lalalien. Vi dricker inget annat :-)
Ja, träning är ju aldrig nyttigt, det har jag alltid sagt :-)
Puss på er alla fyra