februari 18, 2007

Igår lördag tog vi som vanligt en sväng till KK. Denna gång med ett trasigt handtag på förarsidan :-(
Poppe hängde också med för han ville gå på ToysRUs medan vi handlade mat. Han hade sparat ihop en del pengar. Han ville visa Eric vad han köpt och tog därför detta foto. Tydligen kan man bygga om den till något annat också med samma delar.


Vi slappade och läste en stund när vi kom hem och jag fixade med överföringen av min adressbok från Notes till Outlook. Tog en stund kan jag ju berätta.
Men nu finns de där och även synkade till min nya coola Qtek-telefon.
Ville bara visa med fotot nedan att vi är så glada för shoppingblocket jag fick som grattispresent för mitt nya jobb. Det ligger alltid på den platsen och vi är så duktiga på att skriva in vad som behöver köpas. Så snygg på sin plats!

Idag söndag tog vi en lugn morgon. Poppe kröp ner i vår säng och vi låg ett bra tag och bara pratade och myste.
Dagen blir fortsatt lugn och vi ska snart gå upp och sola och hyra film. Om filmen Click finns inne blir det den vi ser.

1 kommentar:

Eric sa...

Hej på er!

Ska visa Eric imorgon bitti, han kommer bli mkt imponerad.

Ni verkar ha haft en mkt skön helg, hoppas att filmen fanns inne. Vår film har hängt m oss en del, särskilt Micke som tydligen legat vaken inatt o haft den i huvudet.

Vad är det för fin telefon? Jag köpte ju oxå en ny, inte spec cool men bra. Den fotar så bra att jag oftast bara använder på vardagarna. känns mindre jobbigt att ta med än kameran.
Kul att blocket hänger med fortfarande, bra när man får in en vana o skriver in på en gång vad som saknas.

Nu ska jag kika på tv lite o sedan sova. Imorgon ska Tilda till förskolan igen, hoppas att det går lika bra igen som förra gången. Eric har skola från 09 till 1830 på kvällen eftersom det är svenska skolan så det är en lång dag för honom.

Ha en skön söndag
KRAM