januari 29, 2009

Nu är hon hemma igen!

Åsa skriver

Idag fick Lill-Åsa komma hem efter två nätter på SÖS. Jag vet inte vem som var gladare för det, hon eller jag. Hon kommer nog varken sakna att bli väckt av personalen, den hypersnarkande grannen eller sjukhusdoften. Själv är jag bara så glad att ha min snutta hemma igen. Livet är ju liksom inte lika roligt när hon inte är hos mig.

Så här kommer hon nog att ligga ett bra tag framöver. Hon är sjukskriven i fyra veckor och under hela den tiden ska hon rulla ur och i sängen/soffan för att inte anstränga magmusklerna.

IMG_4222

Ibland måste hon ändå ta sig upp för att röra lite och då går hon med försöktiga och lite hasande steg över golvet.

IMG_4220

Tack och lov kunde jag jobba hemma idag så att jag kan både kan vara rekryteringskonsult och Florence samtidigt.

7 kommentarer:

Anonym sa...

Välkommen hem sis!
Passa på att ta väl hand om dig och njuta av ledigheten trots att du är sjuk. Sov mycket, ät bra, läs och se tv!
//Marie

Mrs Aspen sa...

Hej hoj! Vi skickar en tanke och hoppas på snar bättring. (Iallafall i fingrarna så att du kan blogga lite bilder. :) ) Kram!

Anonym sa...

Åh så skönt det känns. Ordningen är återställd!
Ha en supermysig lugn helg tillsammans!!

Stor kram Anna

Anonym sa...

Välkommen hem, skönt att allt gick bra. Ta det nu lugnt.
Kram Eva

Anonym sa...

Ni får ju inte glömma bort Gunilla idag då hon faktiskt har namnsdag!
Grattis från oss!

Anonym sa...

åh vad mysigt allt i sin ordning igen, nästan,iallafall bara massa mys & gos & en härlig helg önskar jag er.

Kram från Under landet :O)
Lollo

Micheal Alexander sa...

Hello, an amazing Information dude. Thanks for sharing this nice information with us. Rekrytering stockholm