maj 13, 2007

Idag har vi skrivit andrahandskontrakt på lägenheten på Naxos. De två tjejerna vi ska hyra av är verkligen jättetrevliga! Vi träffades på Amaranten och fikade i två timmar. Otroligt lättpratade men så har vi ju mycket gemensamt också. Läggning, Grekland och barn. Deras 1½-åriga dotter, Ella, var också med.
På vägen till stan fick vi dock lite kalla fötter. Ska vi verkligen lämna det här underbara vädret? Blåsigt, fuktigt, regnigt och 7 grader varmt.


Till och med tjejen på reklampelaren bakom Åsa hade faktiskt gåshud...



Vi har idag också bokat flygresan till Karin som ju kommer ner och hälsar på oss i en vecka i mitten av augusti. Sen har hon och Poppe sällskap på flyget på väg hem till Stockholm. Det ska bli jätteroligt att hon kommer och bor hos oss.



2 kommentarer:

Eric sa...

Hur känns det i handen idag?

Vad kul att det kändes lika bra att träffa dem som ni trodde det skulle göra. Måste kännas bra att det blev just dem ni hyr från.
Vad roligt att Karin kommer och hälsar på, känns ju som om vi också vill komma. Vi som inte ens varit i Grekland, jaja det får bli en annan gång.

Vädret lät ju mindre upphetsande, kollade vädret på DN och det ska visst bli varmare till veckan.
Stor kram till er alla tre och hoppas att handen mår bättre idag.
puss

Anika sa...

VAD KUL !
VAD GLAD JAG ÄR ???
INGEN ANING OM VARFÖR :) AJA
MEN JAG SOM HYR HÄR VET ATT DET NÄSTAN ÄR ETT MÅSTE ATT HA GOD RELATION AV DEM MAN HYR.
JAG HYR AV ETT UNGT PAR MED EN LITEN SON.
TAR EN DJUP SUCK & KANSKE TUR ATT JAG INTE ÄR I SVERIGE NU; DÅ HADE JAG NOG TAGIT GUN MED MIG & HYRT ETT MYSIGT STÄLLE PÅ ER LILLA Ö.
KRAM TILL ER BÅDA