maj 30, 2007

Grått grått och åter grått. Vilket tråkigt väder det är.
Jag sitter här på jobbet (Åsa E.R.) och längtar bort. Ser fram emot helgen och räknar dagar till ledigheten.
Igår kväll hade min förre chef och jag ett telefonmöte där vi jobbade vidare med avtalet för att sälja mina gamla kunder. Enligt plan ska vi ha ett påskrivet avtal innan 1 juni, men dagarna går ju fort och jag är glad om vi är i mål under nästa vecka. När/om vi kommer i mål ramlar den sista delen av min bonus in. Mer pengar att leva på i Grekland :-)
Ikväll är det Elvis-show i Pontus skola. Hela Elvis-grejen började när Pontus klass fick gå och se Elvis-föreställningen som spelas av CP-skadade. Alla tyckte att den var så bra och att musiken var bra! Ska bli spännande att se showen ikväll. Tar med mig kameran :-)

Inga kommentarer: