november 02, 2006

Vi tänkte använda denna blogg framöver för att berätta lite om vad som händer här hos oss. Vi tycker ju så mycket om att läsa om vad ni gör på dagarna så vi tänkte att vi skulle ge tillbaka lite.

Idag har jag jobbat hemma och bara njutit över mitt förståndiga beslut att inte åka till Motala idag. Jag vet inte om ni läst på internet om den otroliga kaos som uppstod igår när snön började vräka ner precis under rusningstrafik.
Åsa hade transporttjänst och skulle ha slutat 16.30 men kom inte hem förrän 22.35. Behöver jag säga att hon var lite less och hungrig vid det laget :-)

Imorgon är det halvdag för mig och jag tänkte fira det med att inte jobba alls på hela dagen. När man ger mig lillfingret tar jag hela handen :-)
Troligen ska jag äta lunch med Madde och sen träffa upp Marie och Magnus för en öl innan vi träffar hela gänget för att äta och dricka vin på Wijnjas.
Vi har alla beställt menyer som innehåller två sorters patéer och 8 olika ostar samt kaffe och efterrätt efteråt. Vin tar man ju med sig själv. Väldigt smidigt och billigt.

På lördag ska vi ha Cathrine och Knut här på middag. Det var längesen Knut var här så det ska bli mycket trevligt.

Inga kommentarer: