november 12, 2006

Söndag söndag söndag.

Vaknade vid 08.30 och kände mig utsövd. Lyxigt.
Efter frukost begav jag mig ut på en promenad i den höstfuktiga luften. Eftersom Åsa jobbar blev det bara jag och Emma den här gången. Hon var vaken hela promenaden och pratade och sjöng lite gulligt. Pontus sov som en stock när jag gick och även när jag kom tillbaka.
Hans svinkoppor såg en aning bättre ut idag så det är väl bara att fortsätta med att tvätta rent och vänta på att det torkar ut. Det blir ingen skola för honom imorgon i alla fall och så får vi se sen.

Ska snart åka till Bromma för att fika hemma hos Frida och Henrik. Även Ullis och Johan med barn kommer dit. Det började med att vi skulle planera in en lördagmiddag under hösten men det slutade alltså med att det blev en söndagsfika. Snacka om att alla är fullbokade. Helt sjukt egentligen.

Sen ska jag hämta Åsa på jobbet och vi ska plocka upp lite thaimat på vägen hem. Sen blir det mys framför TV:n innan det är dags att ladda för en ny arbetsvecka.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej,
skönt att Poppes utslag verkar bli bättre.
Vad kul att fikat blev av iallafall, vore på gränsen till pinsamt att behöva avboka när man väntat så länge på att ses.

Puss