november 19, 2006


I lördags var vi som vanligt i Kungens kurva och gjorde diverse inköp. Helt improviserat hamnade vi på Hemtex där vi hittade en kandelaber. Det har vi letat länge efter. Lill-Åsa har också länge letat efter en fleece-tröja att ha på oss när vi åker till Arlanda (så att man slipper släpa på bylsiga täckjackor). Dessutom hittade hon en fin mössa. Allt detta syns på bilden.

I dag söndag, hade vi en lugn förmiddag med långprommis i vanlig ordning. Klockan 15.00 var det födelsdagsfika för Axel som fyller 12 år. Han hade önskat sig cash, vilket ju var väldigt enkelt. Lill-Åsa gjorde ett jättefint kort där hon klippte in hans ansikte i en bild på Axels favoritgrupp, Bloodhound Gang.

Nu ska vi äta chili con carne och dricka lite rödtjut fast det är söndag. Jag tror att vi redan börjar ha semestervibbar i kroppen :-)

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej på er,
när jag såg fotot först innan jag läst så tänkte jag att antingen har de väldigt kallt inomhus eller så är det ett nytt mode hemma som jag inte hängt med på:))
Snyggt!
Mössan behövs inte här iallafall, plus 31 grader idag!!

Nu ska jag in i duschen, sitter m inpackning i håret. Håret gillar inte sol och salt, trots sprejen som både Tilda och jag använder.

Puss