november 13, 2006

Oj vad trött jag är idag! Herregud!
Trodde inte att det var sant när klockan ringde. Dessutom är jag sjukt trött på mina ögon som nu varit röda i drygt två månader. Usch, och PMS har jag nog också en släng av så just nu skulle jag bara vilja krypa ner och dra något gammalt över mig.
Men det är bara att bita ihop och kämpa på.
Ikväll ska vi i alla fall äta middag på stan innan vi ska på gospelkonsert. Det är en arbetskamrat till Lill-Åsa som är med i kören så det blir nog roligt.
Pontus är hemma från skolan och Björn och Mia vill inte att han kommer över till dem och smittar Emma med svinkoppor. Därför kommer Björn över till oss ikväll och är med Poppe när vi är på konserten.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej igen,
nu när äntligen inloggningen fungerar provar jag att lägga in ännu en kommentar. Får se om den kommer att fungera imorgon...

Allt är bra här, vi är också trötta. Eric och jag hade en större dispyt på kvällen efter en heldag för honom först på förskola och sedan svenska skolan. Stackarn, han var helt slut efteråt men det gick verkligen inte att blunda åt vad han hade sagt. Nu är allt översuddat så det känns bra att somna för oss alla.
Hoppas att Poppe är helt bra imorgon, vi hörs då.
Stor kram lillasyster.

Pingvinfamiljen sa...

Det där med dispyt känner vi igen. Pontus och Lill-Åsa har varit hemma idag och då flöt allting bra med hans läxläsning och skolarbete. Sen kom jag hem.... Det slutade med ett långt snack om hur man beter sig mot de som hjälper en. Tacksamhet och allt det där.
Ja ja det blir nog bra. Om 100 år är allting glömt :-)
Nu ska vi bege oss in till stan för en bit mat och gospelkonsert. Björn kommer om en stund och han får ta över det där med läxorna. Jag kände att han fick ta över om jag inte skulle hamna på psykakuten med en sån där fin tröja med konstiga ärmar.