november 20, 2006

Började dagen på Cityakuten. Kände att det nu verkligen var dags att ta tag i problemet med mina röda ögon. Tre månader som en rödögd kanin får räcka. Jag fick ögondroppar och salva till natten. Ska tydligen bli bra redan efter en vecka.
Ikväll blir det en soft kväll framför TV:n och imorgon är Lill-Åsa ledig och jag ska "jobba" hemma. Ska ta en långpromenad och kanske hinna sola.
Pontus kommer till oss först på onsdag eftersom han var längre hos oss under förra perioden (för att han inte skulle smitta Emma med svinkoppor).

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej på er,
skönt att du får bukt med ögonen snart. Jag har haft grymt svidiga ögon sedan vi kom hit m för mig räcker det m extra gele, jag tror det är sol, blåst o torr inomhusluft som ställer till det. Tänk på att ta med något snällt för ögonen.


Här softar vi på morgonen, barnen kikar på varsin film o jag sitter framför en annan dator. Ute lyser solen och det är redan 25 grader, vi ska snart plocka ihop o åka till stranden. Det ska bli 33 grader så det är nog det enda stället som det är gott att vara på.

Ha det gott
stor kram Anna