november 09, 2009

En skatt

Igår fick jag låna en skatt av Björn!
Alla foton på Pontus när han var riktigt liten har nämligen funnits hemma hos Björn och igår fick jag låna dessa för att skanna in till datorn.

Först kommer ett foto på mig innan jag blev gravid.
Ja, vad ska man säga. Harry Potters storasyster? Eller bara konstatera att permanentat hår inte passar alla?

Harry Potters syster

Höggravid! En riktig tjocksmock var jag när jag väntade barn.
Jag slutade väga mig när jag passerat 100 kg. Jag slutade se mina egna fötter redan på sommaren och Poppe är ju född i oktober.

Tjockis

Jag skonar er från förlossningsbilderna och visar resultatet istället.
Lilla bubben.

Lillgrodan

Nybadad och söt.

Nybadad

Kladdig men glad ändå.

Smutsig men glad

Julen 1996 med morbror och gudfar Micke.

Micke och Poppe

I pyjamas och lite skelögd.

Tummen i munnen

Med kepa i vagnen.

Mysigt ljus i vagnen

Han tyckte om Cola redan då :)

Dricker Cola

Ute på promenad.

På promenad

Dessa foton betyder självklart jättemycket och jag har haft en rolig helg då jag tittat igenom alla och scannat dem för framtiden.

6 kommentarer:

Anna sa...

Helt underbara bilder!!!!
Kul att du bjöd på Harry Potter bilden/vuxen Ronja rövardotter;-)

Puss

Anonym sa...

Vilka fantastiskt fina bilder. (Även med stor mage)Poppe är faktiskt sig lik redan i knät på Micke. Och nu ser jag vems stora ögon både Emma och Poppe har. Syskonskapet syns tydligt. Jättesöt är han sonen.
Kram från bonusmormor

Marie KJ sa...

Underbar frisyr Åsa men jag tror inte jag skulle veta att det var du om det inte stått! Och vilken söt unge!

Anonym sa...

Åh vilka fina bilder. Jag har också några söta bilder med roliga glasögon och konstiga frisyrer. Vad ska man säga, man är ett modelejon ;0)
Så go Poppe var på bilden från bb :D
Kram

Anonym sa...

Ja det var Gun

Anonym sa...

Ja himmel & pankaka du är ju Harry P syster & vad stor & fin du var !
Nu är du bara iten & fin <3

Sötaste Pontus på alla bilder då som nu.
Kramar lollo