december 26, 2006

Vi uppdaterade inte vår sida igår utan idag får ni se både foton från två dagar!

Igår vaknade jag rejält förkyld och beslutade mig därför att vara lite snäll mot min kropp. Lill-Åsa började dagen med en underbar promenad i den stora parken Centennial Park. Vi delade sen på oss och medan de andra gick en promenad längs kusten satte jag mig på ett café vid Bondi. Jag hade köpt med mig en Marie Claire och beställde in en stor färspressad juice. Satt där och läste tills de andra mötte upp i Bondi. Fotona från deras promenad ser ni i fotoalbument som vanligt.
Vi åt en god picnic-lunch med rester från vår julmiddag. Vi drack öl och njöt av solen som då började titta fram. Sen flyttade vi längre ner på stranden och badade och njöt i största allmänhet. Det var mycket folk på stranden och de flesta har tomtemössor på sig. Till och med poliserna :-)

Vi tog sen bussen hem och det var då dags att påbörja Mickes födelsedagsmiddag. Vi dukade fint med crackers som man ju ska ha på juldagsmiddagen.

Inga kommentarer: